SC ECO MUSCELEANCA SRL (denumita in continuare “Gradinile Hodor”, ”Gradinilehodor.Ro”, ”site”, “noi” sau similar) este o companie din Romania, avand sediul in jud. Arges, mun. Campulung, str. Targovistei, nr.40, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J3/1192/2019, cod fiscal 40998040, IBAN RO08RNCB0023163269330001, deschis la BCR Campulung Muscel, telefon +40 (744) 337 420, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Site - prin Site se va intelege domeniile www.hodor.ro, www.gradinilehodor.ro, subdomeniile acestuia si intreg continutul domeniului sau subdomeniilor. 

DREPTURI DE MARCA
Numele GRADINILE HODOR si logo-ul GRADINILE HODOR sunt marci ale de catre SC ECO MUSCELEANCA SRL. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor marci fara a fi obtinut in prealabil autorizatie de la SC ECO MUSCELEANCA SRL constituie infractiune ce se pedepseste conform legilor in vigoare.

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
Intregul continut al site-ului Gradinilehodor.Ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC ECO MUSCELEANCA SRL si a colaboratorilor sai si este aparat de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului
Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea GRADINILE HODOR si/sau al angajatului SC ECO MUSCELEANCA SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor vă rugăm să ne contactați la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

CONTACT
GRADINILE HODOR publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor.
Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite GRADINILE HODOR sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea GRADINILE HODOR de a contacta Membrul sau Clientul.
GRADINILE HODOR isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).
EMAIL MARKETING SI ALERTE
In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii) și bifează opțiunea de Abonare la Newsletter sau Alerta SMS, se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea GRADINILE HODOR, transmise prin posta electronica (e-mail). Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor legale.
Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre GRADINILE HODOR in limitele Politicii de confidentialitate.
Renuntarea la primirea eventualelor newslettere-lor si/sau alerte de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre GRADINILE HODOR de catre Membru sau Client apartinator al contului de Membru sau Client la care se opereaza modificarea/actualizarea;
Legea nr. 506 din 2004, privind implementarea Directivei ePrivacy în România permite companiilor de genul GRADINILE HODOR, care au clienți ce au achiziționat produse ori servicii să trimită acestor clienți comunicări comerciale similare cu cele pe care le-au achiziționat deja. În acel caz nu este nevoie de consimțământul Clientului, ci de menționarea dreptului clientului de a se opune la trimiterea acestor comunicări comerciale.
Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru documentul Termeni si Conditii.
 
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Această Politică stabilește politica GRADINILE HODOR privitoare la:
Prelucrarea (incluzând colectarea, stocarea, utilizarea, divulgarea de informații și transferul) datelor cu caracter personal ale Clientilor si Membrilor;
Cerințele pentru obținerea consimțământului de la persoanele vizate.
Politica definește modul în care ar trebui prelucrate datele cu caracter personal (așa cum sunt definite mai jos) și stabilește cerințele suplimentare pentru prelucrarea categoriilor speciale de date cu caracter personal (de ex. date cu caracter sensibil - de asemenea, definite mai jos).
Definiții fundamentale
Ce sunt datele cu caracter personal?
Datele cu caracter personal includ orice informație prin care poate fi identificată, direct sau indirect, o persoană, de exemplu: nume, email și alte informații de contact, funcția, rezultate ale testelor psihometrice, informații manageriale. De asemenea, poate include date care sunt mai greu atribuite unei persoane, cum ar fi codul de identificare, adresa IP, sau un identificator online (username, nick etc).
Care sunt categoriile speciale de date?
“Categoriile speciale de date” sunt date cu caracter personal legate de oricare din următoarele tipuri de date: origine rasială și etnică; opinii politice; credințe religioase, filozofice sau similare; apartenența la sindicate; sănătatea mentală sau fizică; date genetice; date biometrice folosite la identificarea unică a unei persoane fizice (inclusiv poze folosite la identificare); viața sau orientarea sexuală; infracțiuni (reale sau presupuse) sau litigiile pentru orice infracțiune. Romania are, de asemenea, și reguli speciale pentru prelucrarea identificatorilor unici naționali (codul numeric personal). (Pentru claritate, “categoriile speciale de date” erau cunoscute, în trecut, ca, și sunt câteodată numite “date personale sensibile”.)
Ce este prelucrarea?
"Prelucrarea" are un sens foarte larg, și include aproape orice activitate care implică, în orice fel, date cu caracter personal, inclusiv obținerea, vizualizarea, înregistrarea, stocarea și divulgarea acestor date.
Ce este o persoană vizată?
Pentru scopul acestei Politici, o “persoană vizată” este o persoană în viață despre care GRADINILE HODOR prelucrează date personale. Toate persoanele vizate au drepturi asupra datelor lor personale.
Ce este consimțământul?
"Consimțământul" unei persoane vizate înseamnă orice indicație liber oferită, specifică, informată și clară a dorinței persoanei vizate prin care acesta își dă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceasta poate fi furnizată printr-o declarație dată de către persoana vizată, sau printr-o bifa sau soluție opt-in. În particular, consimțământul nu poate fi implicit prin acțiuni sau comportamente.

GRADINILE HODOR colecteaza date cu caracter personal pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca GRADINILE HODOR sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la GRADINILE HODOR, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
În virtutea înregistrării voluntare pe site-ul GRADINILE HODOR sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor GRADINILE HODOR, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre GRADINILE HODOR, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei GRADINILE HODOR date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre GRADINILE HODOR a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre GRADINILE HODOR a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.2, Clientul sau Membrul se va adresa GRADINILE HODOR, prin orice mijloc de comunicare scrisa.
In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
GRADINILE HODOR nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
Politica de confidentialitate GRADINILE HODOR se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. GRADINILE HODOR nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
GRADINILE HODOR se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
Exceptie de la prevederile art. 6.7 va face situatia in care transferul / accesarea / vizualizarea / etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre GRADINILE HODOR are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
GRADINILE HODOR garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
GRADINILE HODOR nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

INFORMAȚII GENERALE COLECTATE
Gradinilehodor.Ro va colecta informaţii sau date care permit identificarea persoanelor fizice si juridice (nume, adresă, număr de telefon, adresa de poştă electronică, date de identificare fiscale). Acestea sunt necesare pentru a avea posibilitatea de a incasa de catre procesatorii de plati valoarea comenziilor si de a vă livra produsele comandate. Terţii care au acces la aceste date sunt: companiile de livrare, procesatorii de plăti, serviciile de e-mail marketing. Dacă doriţi ca datele dumneavoastră personale să fie scoase din baza de date, ne puteţi indica oricând acest lucru prin email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon: +40 (744) 337 420

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. Contul de client este creat automat in momentul finalizarii comenzii, Renuntarea la Contul creat se poate face in orice moment prin solicitarea transmisa catre Gradinilehodor.Ro, de catre Clientul apartinator al contului la care se opereaza modificarea/actualizarea;
Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre Gradinilehodor.Ro si client/membru
Gradinilehodor.Ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Gradinilehodor.Ro. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate.
Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

Gradinilehodor.Ro poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Gradinilehodor.Ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
Gradinilehodor.Ro poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat.
Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, Gradinilehodor.Ro va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
In cazul platilor online Gradinilehodor.Ro nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Gradinilehodor.Ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
In descrierea produselor si/sau serviciilor Gradinilehodor.Ro isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
In ciuda eforturilor GRADINILE HODOR, avand in vedere numarul mare de produse existente pe site, unele produse pot avea preturi incorecte, afisate in mod eronat sau pot reprezenta greseli umane. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre Gradinilehodor.Ro in urma generarii facturii. Exceptie facand situatia in care, in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie. Pentru orice astfel de problema, Gradinilehodor.Ro va anunta Clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de catre acesta.
Pentru produsele cu disponibilitatea "in stoc furnizor", GRADINILE HODOR nu poate garanta pretul. Disponibilitatea este afisata in timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricand pe parcursul procesarii comenzii.

COMANDA ONLINE
Clientul poate efectua o comanda pe site-ul Gradinilehodor.Ro doar in urma crearii unui cont. Clientul poate renunta la contul creat oricand, comunicand acest lucru prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. 
Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Gradinilehodor.Ro poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Gradinilehodor.Ro si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.


Gradinilehodor.Ro poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:


Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Gradinilehodor.Ro, in cazul platii online;

Datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;

Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Gradinilehodor.Ro si/sau partenerii acestuia;
Realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata.

Clientul poate renunta la o comanda efectuata
In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Gradinilehodor.Ro, suma aceasta va fi returnata de catre Gradinilehodor.Ro in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre Gradinilehodor.Ro, din culpa sa sau din culpa unui tert, Gradinilehodor.Ro va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.


Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Gradinilehodor.Ro, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
Comanda reprezintă oferta Gradinilehodor.Ro de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Gradinilehodor.Ro
Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.
Disponibilitatea unui Produs va fi afisata pe Gradinilehodor.Ro dupa cum urmeaza:
“in stoc” – produse care sunt fizic in depozitul Gradinilehodor.Ro, 
“produs indisponibil” – produsul nu este disponibil in stocul Gradinilehodor.Ro.

COMANDA TELEFONICA
Clientul are posibilitatea de a plasa comenzi telefonice

LIVRAREA COMENZILOR
Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Gradinilehodor.Ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Gradinilehodor.Ro. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Gradinilehodor.Ro, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Gradinilehodor.Ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. 
Livrarile se vor efectua, in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, atunci când TOATE produsele comandate au disponibilitatea ”in stoc”, si in 3-5 zile lucratoare pentru comenzile in care cel putin 1 produs din cele comandate se afla ”in stoc furnizor”. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Gradinilehodor.Ro va informa Clientul prin E-mail sau Telefonic in termen de 7 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese. 
Gradinilehodor.Ro livrează în orice localitate din România, dar și internațional, în țările care fac parte din Uniunea Europeană.
Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă GRADINILE HODOR nu poate garanta un termen sau interval de livrare. GRADINILE HODOR va încerca de fiecare dată să anunțe clientul atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj în header-ul website-ului, ori prin contactare telefonică sau prin email. Expedierea comenzilor cu livrare națională se face prin intermediul firmelor de curierat TNT și FAN COURIER.Pentru comenzile livrate sâmbătă, agenția Fan Courier va percepe o taxă suplimentară de 6 lei + TVA pentru orice livrare. Taxa va fi achitată direct agentului livrator, independent de costul de livrare afișat pe site-ul Gradinilehodor.Ro.

REFUZUL RECEPTIONARII COLETULUI SI RETURNAREA PRODUSELOR
Clientul Gradinilehodor.Ro poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate sau dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:


Coletul prezinta deteriorari severe;

Produsele au fost livrate / facturate gresit;
Produsele prezinta defecte de fabricatie;

Produsele nu corespund descrierii;


Clientul are dreptul sa notifice in scris Gradinilehodor.Ro ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului. Avand in vedere ca produsele comercializate de Gradinilehodor.Ro sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.
Clientul se obliga sa notifice Gradinilehodor.Ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientului care a notificat Gradinilehodor.Ro ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Gradinilehodor.Ro, considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.
 In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.
In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
 In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care Gradinilehodor.Ro va suporta contravaloarea transportului. 
Produsele achizitionate ca pachet se accepta la retur numai in forma initiala, adica toate produsele continute in pachetul returnat trebuie sa fie intacte, sigilate.


Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

Produse desigilate, care indeplinesc toate conditiile de calitate si se afla in temenul de valabilitate.

PRODUSELE DETERIORATE. TERMENUL DE VALABILITATE AL PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de GRADINILE HODOR au termen de valabilitate mare, in functie de specificul fiecarui produs (dulceață, fructe uscate, etc). 
Daca termenul de valabilitate este mic, acesta va fi clar specificat in descrierea produsului
Daca clientul nu este multumit de termenul de valabilitate al produselor primite poate face retur
Colet returnat fără anunț în prealabil

În situația în care un colet care a fost expediat de GRADINILE HODOR nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
în contul de client asociat comenzii returnate va fi acceptată modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.
Mai multe detalii despre procedura de returnare a produselor gasiti aici.
 
LIMITARI ALE RESPONSABILITATILOR
Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ si nu substituie sfaturile sau prescriptiile medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat. Nu trebuie sa folositi informatiile prezente in aceste pagini cu rolul de a diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau afectiuni sau de a inlocui medicamentele si tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat.
Aveti obligatia sa cititi cu atentie tot prospectul produsului cumparat. Daca aveti sau credeti ca aveti afectiuni medicale sau suferiti de vreo afectiune, adresati-va medicului specialist. Informatiile si sfaturile legate de suplimentele nutritive nu au fost avizate de catre Ministerul Sanatatii si de catre celelalte organisme abilitate si nu au intentia de a diagnostica, trata, vindeca sau preveni nicio afectiune.
SC GRADINILE HODOR SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta vinovata pentru pagubele aparute prin folosirea in alte modalitati decat cele recomandate a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. Site-ul Gradinilehodor.Ro si materialele aferente sunt folosite "asa cum sunt" si "atat cat sunt disponibile" fara garantii de niciun fel. Gradinilehodor.Ro nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii. Cei care acceseaza/viziteaza site-ul pot face comentarii si orice alte comunicari; sa transmita sugestii, idei, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam. Utilizatorii care vor folosi o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare. GRADINILE HODOR are dreptul de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. GRADINILE HODOR nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul confera societatii ECO MUSCELEANCA SRL si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloc.
 
SESIZARI SI RECLAMATII
Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta telefonic la numărul +40 (744) 337 420 sau pe email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Orice conflict apărut între SC ECO MUSCELEANCA SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. ECO MUSCELEANCA SRL se obligă să restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data denuntarii de catre Dvs a contractului.
In cazul in care concilierea amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
 
FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele de mai sus.
 
LITIGII
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Gradinilehodor.Ro Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Gradinilehodor.Ro se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Gradinilehodor.Ro sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Gradinilehodor.Ro, in conformitate cu legile romane in vigoare.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
 
GARANTIA DE CONFORMITATE
SC GRADINILE HODOR SRL are obligația de a livra produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare, indiferent de forma în care se încheie, verbal sau scris.
Produsele comercializate pe site-ul Gradinilehodor.Ro beneficiază de garanție potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 și art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, dacă acestea nu constituie produse perisabile.
Toate produsele comercializate de catre Gradinilehodor.Ro beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare si politicilor comerciale. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Gradinilehodor.Ro se angajează să acopere garanția de conformitate potrivit legii, în termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. In primele 6 luni de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedească neconformitatea, se consideră că a existat la data cumpărării. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformității va trebui dovedită de consumator. Fac exceptie produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, caz în care termenul de garanție se reduce la această durată.
 
DISPOZITII FINALE
Gradinilehodor.Ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut cu notificarea prealabila a Membrului sau Clientului, acesta urmand a-si exprima acordul asupra modificarilor, in cel mult 3 zile. In cazul in care clientul/membrul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, in interiorul termenului de 3 zile, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite asupra prezentelor termeni si conditii.
In limita prevederilor Termeni si Conditii, Gradinilehodor.Ro nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
Gradinilehodor.Ro isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.